Mari Melukis Isometri!!

Assalamualaikum, baiklah kali ini kami tunjukkan bagaimana melukis lukisan isometri dengan menggunakan sudut Biasa, sudut terbalik dan sudut panjang. diharapkan dengan video yang disediakan ini dapat memberikan lebih kefahaman kepada anda

Baiklah untuk video yang pertama ini menunjukkan cara melukis dengan sudut 30°. paksi Biasa dan paksi terbalik adalah sama dimana kiri dan kanan adalah 30° cuma kedudukan paksi biasa adalah diatas manakala paksi terbalik adalah di bawah.




Bagaimana? Sudah dapat gambaran bagaimana melukis dengan paksi biasa atau paksi terbalik. Baiklah video dibawah adalah video untuk melukis paksi panjang. Seperti yang diterangkan sebelum ini, paksi panjang digunakan bagi melukid objrk ysng panjang.


  

 Jadi bagaimana, sudah jelas dengan bagaimana mahu melukis lukisan isometri menggunakan paksi-paksi yang telah kita pelajari sebelum ini. Alhamdulillah jika sudah jelas. jadi akan datang kita akan pelajari pula Apa itu lukisan Oblik. Nantikan di entri akan datang. Jumpa Lagi

Penulis : Jangka+Lukis ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Mari Melukis Isometri!! ini dipublish oleh Jangka+Lukis pada hari Sunday 22 April 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Mari Melukis Isometri!!
 

0 comments:

Post a Comment